مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-22اقتصادي

میزان سرمایه گذاری های جدید تقریبا به صفر رسیده است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بازار پول اتاق بازرگانی مشهد گفت: در حال حاضر نسبت به 8 ماه تا یک سال گذشته، هزینه های سرمایه گذاری دو برابر شده، - رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بازار پول اتاق بازرگانی مشهد: میزان سرمایه گذاری های جدید تقریبا به صفر رسیده است ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بازار پول اتاق بازرگانی مشهد گفت: در حال حاضر نسبت به 8 ماه تا یک سال گذشته، هزینه های سرمایه گذاری دو برابر شده، میزان سرمایه گذاری های جدید، تقریبا به صفر رسیده و نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 70 درصدی سرمایه گذاری ها مواجه شده ایم.

محمدعلی چمنیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر نوسانات اقتصادی بر سرمایه گذاری در طرح های اجرایی، اظهار کرد: قطعا نوسانات تاثیری منفی بر سرمایه ‎گذاری گذاشته و سرمایه گذاران را سردرگم کرده است.

طرح های توجیهی که سرمایه گذاران برای سرمایه خود بر اساس میزان هزینه، فروش و پیش بینی بازار تنظیم کرده اند، با این نوسانات دچار تغییرشده و به طور مثال نمی توان طرح توجیهی را که 6 ماه اعتبار داشته، پیدا کرد.

بسیاری از این طرح های سرمایه گذاری دیگر صرفه لازم را برای اجرایی شدن ندارند وی افزود: سرمایه گذاری اساسی و زیربنایی، سرمایه گذاری است که حداقل 2 تا 3 سال اعتبار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان سرمایه گذاری های جدید تقریبا به صفر رسیده است

میزان سرمایه گذاری های جدید تقریبا به صفر رسیده است